maanantai 27. toukokuuta 2013

Weekend

PERJANTAI

17.23
Tultiin just mökille. Heti paljon rauhallisempi fiilis, kun multa ei vaadita mitään, mun ei tarvitse tehdä mitään, mulla ei oo kiire mihenkään. Voi vaan olla.

18.30
Makaan auringossa ja tuijotan taivaalla hajoavaa pilveä.



LAUANTAI

Syön aamupalaksi leivän voilla ja juustolla. Ällöttää. Kahvin juon mustana ja ilman sokeria. Käyn intervallilenkillä ja kiroan kenkiäni. Tarvisin kunnon juoksukengät. Vois olla juokseminenkin helpompaa. Lenkin jälkeen mä hypin hyppynarulla hetken ja isäpuoli varottaa ylikunnosta. En mä mielestäni niin paljon kuntoile.



Istun kivellä. Aurinko lämmittää olkapäitäni. Linnut laulavat puissa ja mökin rakentamisen äänet täyttävät korvani. Silti on niin rauhallista. Kivi tuntuu karhealta ja viileältä paljaita jalkojani vasten.

Traktorit ovat työntouhussa ja kauempana autot lipuvat pitkänä jonona ohi peltojen. Ne näyttävät niin rauhallisilta ja kiireettömiltä. Taivas on kirkkaan sininen eikä pilvistä ole tietoakaan. Minä istun ruohikolla apiloiden ympäröimänä ja koitan etsiä katseellani neliapilaa.

Oon läski enkä mä saavuta koskaan mitään. Mä oon yrittäny ottaa itteeni niskasta kiinni, mutta mä syön ku possu enkä jaksa liikkua niin paljon, ku olis tarvis. Mun vatsa kasvaa päivä päivältä ja jenkkakahvat löllyy eikä musta oo tekemään asialle mitään. Mä olen säälittävä ihrakerroksen vuoraama epäonnistunut paska.

Mä en nyt sano, että mä haluaisin kuolla, koska mä en halua, mutta kaikilla olis parempi jos mua ei olis. Mä aiheutan vaan huolta ja pahaa mieltä kaikille. Mä oon paha ihminen. Huono. Mä en kestä itteeni. Mä haluan olla täydellinen tyttöystävä, mut mä olen kaukana siitä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti