maanantai 20. toukokuuta 2013

Mä tuijotan kynttilöiden liekkien kauneutta, niiden hiljaista leikkiä

Vaaka sylkee lukemansa kasvoilleni. 43,5kg. Läski.

Astelen peilin eteen. Tunnustelen luitani. Upotan sormeni läskeihini. Senkin lihava laiska paska, susta ei ole mihinkään. Et onnistu edes laihduttamaan.

Syön aamupalaksi muroja rasvattomalla maidolla. 144kcal.

Jään yksin kotiin. Laitan musiikin soimaan ja alan tanssia. On kuuma, mutta minä tanssin, tanssin, tanssin. Tanssin loputtomiin ja eksyn näihin säveliin. Nälkä putoaa vatsaani kuin painava kivi. En mä voi vielä syödä.



Puoli kuudelta mä mittaan lautaselleni 100g vihreitä papuja ja 100g herkkusieniä. Kaadan lasiin vielä sokeroimatonta mansikkakeittoa. 71kcal. Kun olen syönyt, kuvottava tunne valtaa mun kehon. Mua oksettaa, mun vatsa on täynnä. Läski miksi söit? Tuolla tavalla et ikinä saavuta tavoitepainoasi. Paisut vain päivä päivältä kuin pulla. 

Iltapalaksi mä syön ruisleivän, johen laitan savulohta, lehtisalaattia ja tomaattia. 120kcal. Mulla on vielä 66 kaloria käytössä tälle päivälle. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti